'עידן הזהב' – ההכשרה הרשמית ליוצרי תוכן בישראל

"גלה את 'פירמידת התוכן' שמאפשרת לי לגבות
פי 4 מהשוק והפוך
ליוצר תוכן שגובה מחירי פרימיום וחי בחופש אמיתי תוך 42 יום"

בהכשרה בלעדית בת 7 מפגשים…

הבעלים של 'דרך המדיה' הסכים לחשוף את מודל 5-השלבים שלו ליצירת תכנים שלא רק מייצרים 'חשיפה' – אלא לקוחות משלמים
כך תהפוך ליוצר תוכן שלקוחות מוכנים לשלם לו כל מחיר שיבקש, תוך 42 יום.

'עידן הזהב' – ההכשרה הרשמית ליוצרי תוכן בישראל

"גלה את 'פירמידת התוכן'
שמאפשרת לי לגבות פי 4
מהשוק והפוך
ליוצר תוכן שגובה מחירי פרימיום וחי בחופש אמיתי תוך 42 יום"

בהכשרה בלעדית בת 7 מפגשים…

הבעלים של 'דרך המדיה' הסכים לחשוף את
מודל 5-השלבים שלו ליצירת תכנים שלא רק מייצרים
'חשיפה' – אלא
לקוחות משלמים. כך תהפוך ליוצר תוכן
שלקוחות מוכנים לשלם לו כל מחיר שיבקש, תוך 42 יום.

לראשונה אי פעם...

"היתרון הלא הוגן של יוצרי התוכן
בישראל נחשף למעגל סגור בלבד"

"היתרון הלא הוגן של
יוצרי התוכן בישראל נחשף
למעגל סגור בלבד"

מבקר יקר,

אם אתה רוצה לפתח קריירה עצמאית ורווחית ביצירת תוכן לעסקים…

כדי שתוכל לקום כל בוקר עם חיוך, 

בידיעה שאתה חופשי לעבוד מאיפה שאתה רוצה ומתי שאתה רוצה…

והיכולת שלך לייצר תכנים שבאמת מגדילים ללקוחות את הרווח בעסק,

מעניקה לך את הכוח לגבות איזה מחיר שתרצה…

ולחיות בידיעה שאין תקרת זכוכית לכמה כסף אתה יכול להרוויח וכמה חופש באמת יש לך…

אז זו תהיה השיחה החשובה ביותר שתשריין בחייך.

וזו הסיבה: 

קוראים לי אנדריי ולפני חמש שנים קצרות הייתי כלוא בעבודה מייאשת ששאבה ממני את הרצון לקום בבוקר.

הייתי שומר במפעל,

הגעתי כל יום בשעה שמישהו אחר ששולט עליי קבע עבורי, 

ולפני שהייתי יוצא מהבית, כבר הייתי מכין את עצמי לכך שברגע שאגיע לשם, 

אצטרך לבהות בשעון בעיניים מתות, 

להרגיש איך הזמן זוחל בהילוך איטי, 

ולהיכנס למצב של 'שעמום קליני' עד שאזכה להימלט משם,

לפני שהכל חוזר על עצמו למחרת כמו לופ אינסופי של ייאוש.

וככה זה המשיך…

עד שיום אחד הבנתי שאם אני באמת רוצה להימלט משם אחת ולתמיד…

אני חייב לנקוט פעולה אל עבר החלום החבוי שלי לייצר תוכן.

הרי בדיוק כמוך, 

גם אני רציתי ליצור יותר חופש, יותר זמן לעצמי,

והעלאה של כמה שקלים לא עניינה אותי…

רציתי להרוויח פי כמה וכמה מהעבודה הנוכחית שלי.

אז החלטתי שאני מקים מותג ספורט כדי שיהיה לי משהו ראשוני לייצר תכנים עבורו.

אבל משהו מוזר קרה.

למרות שביליתי חודשים ארוכים בניסיונות נואשים לגרום למותג להתרומם…

שום דבר ממה שניסיתי
לעשות לא עבד!

שום דבר ממה שניסיתי לעשות לא עבד!

ועדיין,

לא משנה כמה שברתי את הראש איך לייצר תוכן שיהיה 'ויראלי'…

'אותנטי'…

ו'יתפוצץ בסושיאל…

מבחן התוצאה אמר את שלו:

היו חשיפות

עלו העוקבים

אפס רכישות

היו חשיפות
עלו העוקבים
אפס רכישות

זה הרגיש כאילו כל הרשתות החברתיות התאגדו נגדי ודקרו אותי בגב.

הרי איזה ערך אמיתי אני יכול לתת אם התוכן שלי נמדד רק בצפיות, ולא בכסף?

איזה בעל עסק ישלם לי אם אין לי דרך מוכחת לדעת שהתוכן שאני מייצר מביא לקוחות משלמים?

בכנות, כשהבנתי שכל הסיכויים היו נגדי, הייתי רגע מלהרים ידיים.

עד שעליתי על מודל ייחודי אחד ששינה את חיי לנצח…

הילוך מהיר להיום…

תוך מספר חודשים, בניתי סביב המותג ספורט קהילה רעבה שהכניסה לי מאות אלפי שקלים (ואת הכוח להתפטר מהמפעל)

הקמתי את חברת 'דרך המדיה', שכבר ייצרה למאות בעלי עסקים דרישה כל כך מסיבית שהם נאלצו למצוא 'מה עוד הם יכולים למכור' רק כדי לעמוד בביקוש

אנחנו ידועים בזכות היכולת שלנו להכפיל ואפילו לשלש לבעלי עסקים את המחזור באמצעות מודל ייחודי ליצירת תוכן

אנחנו מייצרים ללקוחותינו עשרות אלפי עוקבים, מיליוני חשיפות ועשרות לקוחות חדשים ברשתות החברתיות כל יום

והרשימה נמשכת…

מה שאני מנסה להגיד הוא:

כשמדובר בלייצר כסף גדול מיצירת תוכן לעסקים,

יש לי את זה.

ראיתי וניצחתי את כל המכשולים האפשריים,

גם ברמה המקצועית וגם ברמה העסקית.

לא משנה באיזו בעיה תיתקל, כבר יש לי פתרון מוכן מראש.

והיום, 

אני מחפש קבוצה סלקטיבית של 10 אנשים בלבד,

שרוצים לפתח קריירה עצמאית ורווחית ביצירת תוכן,

כדי לעזור להם להגיע לאן בדיוק שאני הגעתי.

ובמקום לתת להם לבזבז זמן, אנרגיה, כסף, וכאב על שנים של ניסוי וטעייה…

ריכזתי את כל המודל הייחודי שלי להכשרה בלעדית בת 7 מפגשים בלבד.

זו 'פירמידת התוכן' שהפכה אותי משומר
במפעל לטופ 1% של יוצרי התוכן בישראל

זו 'פירמידת התוכן' שהפכה אותי משומר במפעל לטופ 1% של יוצרי התוכן בישראל

עכשיו אתה בוודאי שואל:

מהו המודל הייחודי שאפשר לי להקים חברה של יצירת תוכן שגובה פי 4 מהשוק,

ועדיין מתמודדת עם יותר פניות ממה שהיא מסוגלת לקבל?

אז האמת היא שבהתחלה לא הצלחתי להסביר מה בדיוק 'הקסם' שקורה במודל הזה,

אבל ככל שבחנתי אותו יותר…

רק גיליתי שהוא עובד בכל מקום.

עבור כל לקוח, בכל רשת חברתית.

ובכל נישה.

אז החלטתי לבחון מקרוב למה הוא כל כך אפקטיבי…

והתחלתי לשים לב למוטיבים שחוזרים על עצמם.

ואחרי זמן רב בו פירקתי לאחור את המוטיבים, חזרתי עליהם ושכללתי אותם, 

נולד מודל ייחודי בשם:

'פירמידת התוכן'

פירמידת התוכן בנויה מחמישה שלבים פשוטים ומובנים לביצוע,

שמאפשרים לך לייצר תוכן שלא רק שובר את הרשת בחשיפות,

הוא גם הופך אותן לקהל רעב של לקוחות משלמים,

וכל זה בצורה עקבית וצפויה, פעם אחר פעם.

למעשה…

פירמידת התוכן המשיכה להוכיח שוב ושוב שהתוצאות של הלקוחות שלי היו טובות יותר מכל דבר אחר שאנשים עשו ברשת.

ומאז, יישמתי אותה בכל נישה שאפשר לדמיין…

  • הובלות
  • מספרות
  • מיזוג
  • כושר
  • מזון
  • יופי
  • פיננסים
  • קורסים
  • פיתוח אישי
  • דייטינג

מרופאי שיניים, ליועצים, למכירת סחורה…

היא פשוט עובדת בכל נישה אפשרית כל פעם מחדש.

ותשכח מכל מה ששמעת על "לייקים", "חשיפות", "עוקבים",

ו "אסטרטגיות תוכן" כאלו או אחרות…

זה הכל נחמד ויפה…

אבל האם אתה רואה את עצמך מראה ללקוח שכמות הצפיות שלו רק עולה,

בזמן שחשבון הבנק שלו רק מתרוקן?

בדיוק…

הדרך היחידה להצליח בתור יוצר תוכן לעסקים היא לדעת לייצר תוצאות שנמדדות לא בצפיות, אלא בכסף.

זה מה שמאפשר לנו לגבות פי 4 מכל יוצר תוכן אחר ועדיין 'לסבול' מרשימת המתנה של לקוחות שרק מחכים שיגיע תורם לעבוד איתו.

הכל בזכות הכוח המוכח של 'פירמידת התוכן'.

ו-10 אנשים הנחושים לפתח קריירה עצמאית ורווחית ביצירת תוכן עומדים להיחשף אליה בהכשרה בלעדית,

מה שיאפשר להם ליהנות מיומן מלא בלקוחות שמשלמים פרימיום ולחיות בחופש אמיתי.

"מהי הסיבה שמאות אנשים מנסים לחקות את הסרטונים האלו,

"מהי הסיבה שמאות אנשים מנסים
לחקות את הסרטונים האלו,

אבל אף אחד לא מצליח לשחזר את התוצאות?"

אבל אף אחד לא מצליח לשחזר את התוצאות?"

מה 'פירמידת התוכן' עושה שמאפשר לנו לגבות פי 4 מכל יוצר תוכן אחר,

ועדיין ליהנות מלקוחות מרוצים שנשארים חודש אחרי חודש?

באופן די אירוני, 

מה שהופך את 'פירמידת התוכן' לכל כך מצליחה, 

זה שהיא עובדת הפוך לחלוטין מכל שאר התכנים שרצים היום ברשת.

כשחקרתי לעומק מה בדיוק יש בה שגורם לאנשים לקנות,

הצלחתי לפרק אותה ל-5 שלבים, 

שאם מסתכלים עליה מלמטה למעלה,

כל שלב יותר חשוב מזה שבא מעליו.

ואת מה שגיליתי, הרבה אנשים לא יאהבו לשמוע:

99% מהיוצרים משקיעים את כל הזמן, 

המאמצים והתשומת לב שלהם במה שנראה לעין. 

מה יתפוס בטיקטוק… 

מה יצליח באינסטגרם…

במילים אחרות, 

הם חושבים שהעבודה שלהם נמצאת בתוך הסושיאל מדיה. 

אבל המדיה היא רק הקצה של הפירמידה!

למעשה, 

היא אחראית לפחות מ-3% מההשפעה על ההחלטה של אנשים לקנות!

מתחתיה מסתתרים עוד ארבעה שלבים,

המושתתים על תהליכים פסיכולוגיים עמוקים הרבה יותר ממה שנראה לעין,

ורק ברגע שמבינים אותם,

אפשר לייצר תוצאות שבאות לידי ביטוי בכסף ולא בצפיות.

זו גם הסיבה שמאות אנשים ניסו ומנסים לחקות את הסרטונים שלנו כל יום,

אבל אף אחד לא מצליח לשחזר את התוצאות שלנו.

ומה קורה כשאין תוצאות?

הלקוח נפגע,

יוצרי התוכן לא מצליחים לשמור על הלקוחות יותר מחודש,

ונאלצים לגבות מחירים שלא מכבדים את הזמן והמאמץ שהם משקיעים.

למרבה הצער,

רוב יוצרי התוכן לעולם לא יצליחו לפתח את הקריירה הרווחית שהם חלמו עליה,

וליהנות מחיים של חופש ובחירה.

זו לא אשמתם.

פשוט אף אחד לא לימד אותם את הדרך המוכחת לייצר תוכן שבאמת הופך חשיפות ללקוחות משלמים.

אבל זה לא חייב
להיות ככה עבורך

אבל זה לא חייב להיות ככה עבורך

כי היום, הסכמתי לבחור 10 אנשים בלבד,

וללמד אותם שלב-אחר-שלב כיצד ליישם את 'פירמידת התוכן' שלי,

ולייצר תוצאות שלקוחות מוכנים לשלם עליהם כל סכום שעולה על הדעת.

ככה שאם אתה נחוש לפתח קריירה עצמאית ורווחית ביצירת תוכן…

מעולם לא הייתה הזדמנות חשובה יותר מעכשיו.

מה זה היה עושה עבורך אם היית לך דרך מוכחת
לייצר תוכן שבאמת הופך צפיות לכסף?

מה זה היה עושה עבורך אם היית לך דרך מוכחת
לייצר תוכן שבאמת
הופך צפיות לכסף?

מה אם הייתה לך דרך מוכחת לדעת בביטחון שהתוכן שתצלם עבור הלקוחות שלך יחזיר להם את ההשקעה פי כמה וכמה?

כמה אתה חושב שהם ישמחו לשלם לך על זה?

מה זה היה עושה עבורך אם היית מהבודדים שיודעים איך ליישם את אותה 'פירמידת תוכן' שמאפשרת לי לגבות פי 4 מהשוק ועדיין "לסבול" מריבוי פניות?

באמת תחשוב על זה,

מה זה שווה עבורך להפוך ליוצר תוכן מבוקש?

ושים רגע את הרשתות החברתיות בצד… 

מה זה שווה עבורך?

באופן אישי.

דמיין את עצמך מתעורר בבוקר, לא בגלל שעון מעורר,

אלא פשוט כי הגוף שלך נח מספיק.

אתה קם בזמן שלך, 

מתמתח בשקט ויודע שאין שום דד-ליין לוחץ או בוס שמחכה לך.

יש לך את החופש לבחור איך ייראה היום שלך.

אתה מחליט איפה ומתי לעבוד – 

היום זה יכול להיות בבית קפה שקט, מחר אולי בחוף הים.

הכל תלוי במצב הרוח שלך.

בכל פעם שאתה פותח את הפלאפון,

כמעט תמיד מחכות לך הודעות מלקוחות נרגשים.

כל אחד מהם מוכן לשלם לך את המחיר הגבוה שביקשת

כי הם יודעים שאתה לא רק מספק להם תוכן – אתה מייצר להם תוצאות.

אבל משהו מוזר קורה…

למרות שאתה מרוויח יותר ממה שאי פעם דמיינת, 

אתה מבין שמתחולל כאן משהו אפילו יותר מרגש מהכסף,

וזו תחושת הסיפוק האמיתית שאתה מקבל מהידיעה שהתכנים שאתה יוצר עוזרים לאנשים.

כל פרויקט שלך הוא לא סתם עוד עבודה – 

אתה באמת משפיע, עושה משהו עם משמעות.

כל יום שאתה עובד, אתה לא רק מגדיל את חשבון הבנק שלך – 

אתה משאיר חותם חיובי על העולם.

האם זה נשמע כמו משהו שמדבר אליך?

כי אם תשריין את השיחה שלך עכשיו,

תוך 42 יום, גם אתה יכול להיות יוצר תוכן מבוקש ש:

הרשימה רק נמשכת ונמשכת…

אבל דבר אחד בטוח:

זה הזמן שלך להתגבר על כל החששות והספקות ולפעול!

אתה כאן כי אתה רוצה להפוך ליוצר תוכן מבוקש.

אתה כבר מוכן לעשות את מה שנדרש,

וכל מה שחסר לך כדי להצליח זה בסה"כ לדעת איך.

אמנם אני לא יכול לקבל את ההחלטה בשבילך…

אבל אני כן יכול להבטיח לך שאם תשריין את השיחה שלך היום,

בעוד פחות מחודשיים אתה תיזכר ביום הזה…

באותו הרגע שאתה קורא את השורות האלו ממש…

ותודה לעצמך שעשית את הצעד החשוב ביותר אל עבר הקריירה העצמאית והרווחית שמגיעה לך.

זו רק הצצה קטנה למה
שמחכה לך בתוך ההכשרה

פסיכולוגיה ברשתות החברתיות:

ידעת שיש לפסיכולוגיה האנושית השפעה ישירה על האופן בו אנשים מתנהגים ברשתות החברתיות?

לא להבין את זה לפרטי פרטים זו הסיבה שכל כך הרבה תכנים היום נכשלים -אבל כך תמנף את הפסיכולוגיה האנושית לטובתך. (מפגש 1)

מחשיפות ללקוחות:

אלו הכלים המתקדמים הנדרשים כדי למשוך את האנשים הנכונים ולבנות את האמון הנדרש כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים. (מפגש 1)

תוכן אינסופי:

לעולם לא יגמרו לך רעיונות מנצחים לתוכן אם תעקוב אחרי הכלל הזה. (מפגש 2)

הבסיס לכל פעילות שיווקית:

ברגע שיש נוכחות דיגיטלית חזקה, השמיים הם הגבול - כך תייצר לך וללקוחותיך נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה, גם אם מנסים. (מפגש 2)

עסק שלם מהפלאפון:

7 פיצ'רים חבויים שיהפכו את הפלאפון שלך למצלמה הוליוודית, אם רק תכיר אותם. (מפגש 3)

להימנע בכל מחיר:

אלו 8 טעויות צילום 'הורגות חשיפה' שכולם עושים. (מפגש 3)

מרותקים למסך:

 טכניקות עריכה מתקדמות שירתקו את הצופה כל כך עמוק לסרטון, שהוא יצפה בו יותר מפעם אחת. (מפגש 4)

מתחת לפני השטח:

כדי להתברג לטופ 1% של מנהלי הסושיאל ויצירת תוכן, עליך לדעת איך לגעת ברבדים רגשיים כה עמוקים שהצופה יניע את עצמו לפעולה - ככה עושים את זה נכון. (מפגש 5)

מכישרון לעסק:

 איך להתנהל נכון עסקית על מנת להפוך את הכישרון שלך בניהול סושיאל ויצירת תוכן לעסק רווחי שמייצר לך סכומים שתתגאה בהם. (מפגש 6)

בונוסים אקסלוסיביים

בונוס #1 - מפגש אישי

(שווי מקורי: 3500 ש"ח)

בסיום ההכשרה, תזכה למפגש אקסקלוסיבי 'אחד על אחד' עם אנדריי סקיי.

במהלך המפגש תצאו לשטח ליום צילומים, ותקבל הכוונה ממוקדת ואישית לצרכים שלך כדי להבטיח שאתה יודע לייצר 'תוכן-מניע-רכישות'.

זה יאפשר לך לגבות את המחירים שבאמת מגיעים לך, ויסלול את דרכך לטופ 1% של מנהלי הסושיאל ויצירת תוכן בישראל.

בונוס #1 - קיצור דרך ללקוחות הראשונים שלך

כאן בדרך המדיה, אנחנו "סובלים" מכמות פניות יותר גדולה ממה שאנחנו מסוגלים להתמודד.

יש יותר בעלי עסקים ממה שתוכל לדמיין שאומרים במפורטות שהם רעבים לתכנים "כמו של דרך המדיה", אבל אנחנו לא יכולים להגיע לכולם.

הפתרון שלנו? להעניק לך תעודה רשמית של דרך המדיה, כדי שתוכל להראות להם ולקחת אותם אליך - ובמחיר שאתה באמת רוצה.

הם יסמכו עליך בעיניים עצומות, כי הם יראו שעברת את ההכשרה הרשמית שלנו, ואתה זוכה ללקוחות חדשים באפס מאמץ.

בונוס #2 - קהילה וליווי צמוד עד ההצלחה ומעבר לה

בתור חבר בהכשרה, אתה תצטרף לקהילה מנצחת ותומכת של אנשים בעלי מיינדסט כמו שלך, ותיהנה מליווי צמוד מצוות המומחים שלנו גם לאחר סיום ההכשרה.

דמיין שבמקום לנסות להבין דברים לבד בכל פעם שיש אתגר, יש מישהו שכבר היה במקום שלך והוא פשוט נותן לך את התשובה במקום.

הדרך להצלחה מעולם לא הייתה מהירה יותר…

אבל התלבטות אחת
יותר מדי יכולה לגרום
למקום שלך להיתפס

אבל התלבטות אחת יותר מדי יכולה לגרום למקום שלך להיתפס

זה בלתי אפשרי להפוך 100% מהאנשים לטופ 1%…

ומאחר וההכשרה הזו נועדה אך ורק לאנשים הרציניים והנחושים ביותר להגיע לטופ 1% של מנהלי הסושיאל ויצירת תוכן בישראל, 

ישנם רק 10 מקומות בהכשרה.

וברגע שכל המקומות יתפסו – ההרשמה תיסגר לתמיד.

התחייבות ה '1,000,000
חשיפות או החזר כספי מלא'
הנועזת שלי להצלחה שלך

התחייבות ה-'1,000,000 חשיפות או
החזר כספי מלא' הנועזת שלי להצלחה שלך

אם תיישם את מה שלימדתי אותך, 

ולא תעבור בצורה גורפת את ה-1,000,000 צפיות בשלושה חודשים הראשונים, 

ותייצר מהם לקוחות משלמים חדשים,

אני אחזיר לך 100% מהכסף חזרה.

למה?

כי מה שאתה עומד ללמוד פשוט עובד. 

נקודה.

המודל הייחודי הזה שינה לי את החיים, 

והוכחתי פעם אחר פעם שזה לא מזל.

להפוך ליוצר תוכן מבוקש ורווחי מעולם לא היה
קרוב יותר… מרגש יותר… ואפשרי יותר מעכשיו

להפוך ליוצר תוכן מבוקש ורווחי מעולם לא היה
קרוב יותר… מרגש יותר…
ואפשרי יותר מעכשיו

השיחה מיועדת אך ורק לאנשים הרציניים לגבי
הגעה לטופ 1% של יוצרי התוכן בישראל, והמקומות מוגבלים מאוד.

השיחה מיועדת אך ורק לאנשים הרציניים לגבי הגעה לטופ 1%
של יוצרי התוכן בישראל, והמקומות מוגבלים מאוד.

על מנת למנוע אכזבה, מלא את 
הפרטים למטה ושריין את מקומך.

על מנת למנוע אכזבה, מלא את הפרטים למטה ושריין את מקומך.

*מספר המקומות שנותרו: 4/10 *

נ.ב.


החיים שיהיו לנו בעתיד, 

תלויים בפעולות שאנחנו נוקטים עכשיו.

ואם אתה מרגיש שלהיות יוצר תוכן לעסקים ויצירת תוכן מבוקש יאפשר לך להוציא מהחיים האלו עוד…

עוד משמעות…

עוד כסף…

עוד חופש…

עוד הנאה…

ופשוט לחיות את החיים שאתה באמת מאחל לעצמך…

אז נשאלת השאלה,

מהן הפעולות שאתה הולך לעשות כדי לאפשר לעצמך את החיים האלו?

את התשובה לשאלה הזו רק אתה יודע.

אבל אני כן יודע דבר אחד: 

אתה במרחק החלטה אחת מלשנות את כל החיים שלך.

ובינינו…

 

אם תיזכר ברגע שאתה קורא את
השורות האלו בעוד 30 יום מעכשיו…

איזו החלטה תרצה
להאמין שקיבלת?

איזו החלטה תרצה להאמין שקיבלת?

אנחנו רגע מלהיכנס לשנת 2025,

והשוק הולך להיות צמא למנהלי סושיאל ויצירת תוכן כמו שהוא מעולם לא היה.

מדובר בארגזי כסף שרק מחכים שמישהו ירים אותם.

ושלא תגיד שלא הזהרתי אותך:

מי שהולך ליישם את מה שאני עומד לחשוף בהכשרה הבלעדית הזו, 

עומד להרים אותם ולייצר לעצמו את החיים החופשיים שהוא חלם עליהם.

אבל שוב,

ישנם 10 מקומות בלבד, 

וברגע שהם נתפסים – זה נגמר.

הכדור בידיים שלך.

אני רוצה להאמין שמה שלא תבחר, 

תדע שעשית את הצעד אל עבר החיים שאתה באמת רוצה.

מחכה להיות שותף בהצלחה שלך,

אנדריי

שאלות נפוצות

ההכשרה הרשמית שלנו, 'תו הזהב', מתקיימת במשרדי 'דרך המדיה' במרכז הארץ.

כן, בסיום ההכשרה תקבל תעודה רשמית המוכיחה שהוכשרת על ידי 'דרך המדיה'. 

בשוק ישנם המון בעלי עסקים שמבקשים במפורשות "תוכן כמו של דרך המדיה", מה שהופך את התעודה לקלף חזק שיסייע לך להשיג יותר לקוחות במחירים גבוהים יותר ובהרבה פחות מאמץ.

'תוכן-מניע-רכישות' הוא תוכן שמוביל אנשים לא רק לצפות או להגיב, אלא להפוך ללקוחות משלמים. 

כשאתה יודע ליצור תכנים כאלה, אתה מסוגל לייצר תוצאות אמיתיות ללקוחות שלך, דבר שיגרום להם לשלם לך את המחיר שאתה מבקש ולעבוד איתך לאורך זמן. 

'תוכן-מניע-רכישות' הוא המפתח שלך להכנסות שאתה שואף אליהן ולסגנון החיים החופשי שאתה רוצה, אבל בלי היכולת הזו, יהיה לך מאוד קשה לשרוד בתחום.

  • מפגש 1: מיתוג, שיווק ופסיכולוגיה אנושית
  • מפגש 2: יצירת תוכן – הפירמידה של אנדריי
  • מפגש 3: סוגי סרטונים והמבנה שלהם
  • מפגש 4: סושיאל מדיה
  • מפגש 5: צילום ועריכה
  • מפגש 6: התנהלות שוטפת, יח"צ וכסף
  • מפגש 7: יום מעשי אחד על אחד עם אנדריי סקיי

ההכשרה מורכבת מ-7 מפגשים סה"כ. 6 מפגשים עיוניים, שכל אחד מהם נמשך 4 שעות. פלוס מפגש אחרון בונוס: יום צילום אחד על אחד עם אנדריי סקיי.

לא, כל מה שאתה צריך הוא סמארטפון. אנחנו נדאג לכל השאר.

ככל הנראה, לא היית מגיע עד לכאן בדף אם זה לא היה מעניין אותך. אבל כדי לוודא ב-100%, הדרך הטובה ביותר היא לשריין שיחת ייעוץ ללא עלות איתנו. אנחנו נעזור לך לקבל את ההחלטה הכי נכונה עבורך, גם אם זה אומר שעולם הסושיאל לא מתאים לך.

 

כל הזכויות שמורות ל דרך המדיה

Scroll to Top